Ռալֆ Յիրիկյանը
Արմինե Գասպարյանը
Արփինե Հարությունյանը
Վարդան Առաքելյանը
Վարդան Առաքելյանը
Մեդիամաքս
Արփինե Հարությունյանը
Մեդիամաքս
Արմինե Գասպարյանը
11:54 | 14.10.24 | Հոդվածներ | exclusive 5590
Itel.am-ը «Ucom-ը ներսից» շարքով ներկայացնում է ընկերության ստորաբաժանումների աշխատանքը եւ աշխատակիցներին:
Այս հոդվածում ներկայացնում ենք Ucom-ի Հաճախորդների հետ կապերի թիմերին:
Արմինե Գասպարյանը, Վարդան Առաքելյանը, Հասմիկ Ասատրյանը, Արփինե Հարությունյանն ու Ռուզան Սարգսյանը իրենց գործընկերների հետ միասին ապահովում են Ucom-ի հաճախորդների գոհունակությունը՝ արագ արձագանքելով եւ արդյունավետ լուծումներ տրամադրելով ցանկացած հարցի ու խնդրի։
Հաճախորդների սպասարկման ելքային զանգերի թիմի ավագ մասնագետ Արմինե Գասպարյանը 2022-ից միացել է Ucom-ին։ Մասնագիտությամբ՝ լրագրող է, տելեկոմ ոլորտի հետ նախկինում կապ չի ունեցել, սակայն ժամանակի ընթացքում փորձառություն է ձեռք բերել եւ տիրապետում է աշխատանքային ամբողջ գործիքակազմին։
«Ելքային զանգերի թիմից զանգեր են իրականացվում թիրախային խմբերի բաժանորդներին` ըստ նպատակի և անհրաժեշտության՝, համապատասխան տեղեկատվություն տրամադրելու, հարցումների միջոցով ինֆորմացիա ստանալու, ինչպես նաև բաժանորդների գոհունակությունը բարձրացնելու, խնդիրները բացահայտելու և հետադարձ կապ ապահովելու համար: Շատ կարեւոր է ցանկացած հաճախորդի բարձրացրած անգամ ամենափոքր թվացող խնդրի մասին խոսելը»,-ասում է Արմինեն։
Արմինե Գասպարյանը
Արմինե Գասպարյանը
Վարդան Առաքելյանը
Վարդան Առաքելյանը
Մեդիամաքս
Մեդիամաքս
Արփինե Հարությունյանը
Արփինե Հարությունյանը
Ռալֆ Յիրիկյանը